HTML

Bicik-lista

Biciklizni divat. Magassarkúban, maxiruhában, kiskutyával, művirággal, öltönyben. Most már csak a közlekedési szabályokat kéne megtanulni.

Fejcsóválás kulturáltan, naponta.

Friss topikok

  • TH: Nahát, görbe sminktükrön keresztül idetaláltam. Remélem, hogy ez a blog is lesz annyira szórakozta... (2013.08.03. 18:26) E-misszió

Utolsó kommentek

  • TH: Nahát, görbe sminktükrön keresztül idetaláltam. Remélem, hogy ez a blog is lesz annyira szórakozta... (2013.08.03. 18:26) E-misszió
  • Utolsó 20

Mert (szabálytalanul) biciklizni mindenki tud.

2013.07.04. 16:26 HRita

Bevágódás

Címkék: bicikli előzés fékezés Budapest Margit híd

Ha (amikor!) megállok a Szent Gellért téren a pirosnál jobbra pozicionálva, aranyosan és kedvesen, nagyon szépen kérem az addig mögöttem haladó extrasportos kolegákat, hogy ne mellettem álljanak meg, lehetőleg kettesével (azaz a szembejövőkkel közvetlen átellenben), mert muszáj elhinniük, hogy ha (amikor!) a lámpa zöldre vált, én rövidesen és hatékonyan felgyorsulok a kívánt sebességre, tehát nem fognak tudni beelőzni, viszont a szembejövők majdnem bizonyosan szembe fognak jönni, tehát vagy megpróbálnak bevágni elém a helyzetet rosszul felmérő biciklistársak (nem sikerül), vagy satufékezve visszasorolnak mögém.

Sértett önérzet, bosszúszomj, engem csak azért is megelőzni akarás, szembejövők, satufék, csikorgó gumik, csikorgó fogak, végül Margit hídnál kibillent lelki egyensúlyú kolléga lekanyarodik, és elteker.

Szerintem nem szeret.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bicik-lista.blog.hu/api/trackback/id/tr355391209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása